Maaf Maaf ~.~

Assalammualaikum . Hyee guys . sorry sngad sbb da lme gilaa ta update blog neyy . first blog punn aku tak update jugak . minx maap sngad-2 . aku buzy nan homework and bnyak lgy laa . now buzy nan merentas desa . tomorrow the real cross-country will be held . *abaikan ejaan tuh and if tak pham jgn phamkann . buad pening kepala jea kan kan ? kayy . hope korang tak kecewa sbb aku da lme tinggalkan korang dengan blog yg berhabuk ney . ceytt . kayy , actt aku rinduu gilaa kat dye weyhh . sape dye ? awak laa . sape lgyy . Ngeh Ngeh Ngeh . *actt tak lawak pun . aku nak ckp yg aku miss gilaa kat budak neyy >.<  . budak ney laa .



amacam ? kenal dokk ? confirm la tak kenal kan kan ! tpi taktau la if ade yg kenal . ney laa capital H titew ==" tetibe lak mengedikk . haha  . rilek rilek . Imissyoufuckingdamnmuchsayang ! woot-2 . ade lgy ade lgy . iloveyouulikealovesongbaby . hewheww . gilaa kan aku ? kayy . aku tauu tuhh . Penad la menaip . Kbaii !
Enjoy this new post muncet ! Thankyouu :)

No comments:

Post a Comment