It`s Over :'(


Hyee . Now , he left me once againn :'( ! Dissapointed sngad nan diaa , sbb dye pernah janji takkan tinggalkan aku lagi . But , dye tak tepati janji dyee . Dye tipuu aku lagi ! Tpi aku tak bolehh paksa diaa . Aku tahu aku tak lyak ntok diaa . Aku tahu aku tak sempurna ntok diaa . Aku just dpat bgi dye kasih sayang aku jehh . Even aku punn tak dpat kasih syg dye .. Hurmm :'( ! I want to forget about this matter ! I don`t want my heart broke like noww . Crackks ! Ouchhh , Peritnyaa rasa dyee bila org lukakan hati kitaa kan . Tpi kita tak mampu ntok berbuad apa apa except mendiamkan diri . Klau kita menangis meraung raung pun kita takkan dpat ubat luka kita blekk . The best way are be patient and rest ur mindd =="
I think i`m still love youu AH ! 
Hope Awak Bahagia Dengan Org Tersayang !

No comments:

Post a Comment