Hell Yeahhh !


Assalammualaikum readers . kayy . today nak story psal minah gedik perangai mcm s**l . cite dye cenggini , pompuan tuh dtg main-2 at taman permainan depan umah aku . time tuh aku ade kat taman tuh .. tngah lepak-2 , tngok adik-2 aku main . then dye nan adik-2 dye dtg buad sial at taman tuh . tngok muke pun da tau budak skola rendah . dye main dekat-2 jea nan aku . then dye ckp at member dye bla bla bla . tpi psal fb n f0n bru dye tuh . jobo nak mampus k0dd . kau bru beli f0n bru kau diamm . tayah nak kep0h-2 at satu dunia nie . sbb nanty org ckp kau batakk . kau tak malu kee ? then dye tunjuk-2 pict dye at member dye . dye ckp dye ade style bru laa . ketinggalan zaman la kau nie budakk . ksian pulak aku tngok kau buad cite gebang nan member kau tuh . then member dye tnye , kau tade gmba bla bla kea ? ade la mamat nie . aku lupe name budak tuh sbb ta berapa dengar sngad . then dye ckp takde . aku ta suke la ade gmba laki dlm fon aku nie . buad semak jea . hek`elehh . kau nak ckp kau baik la nie tade gmba laki dlm fon kau . weyh , besar nanty bile kau da kawin da beranak pinak confirm ade gmba suami kau dlm fon kau kan ? cite jgn nak world sngad la dohh . menyampah gila aku dengar . klau kau adik beradik aku or org yg aku kenal , da lme aku bgi kau mkn kaki free weyh . nak takk ? free jehh . tayah bayar . errr ~ soryy to say laa . aku bukan nak ckp aku nie tak gedik or aku nie baek . tpi klau kau nak mengedik pun beragak laa dohh . tayah nak poyos sngad . Kbaii . 
Sesape yg terasa , sorry ehh ! aku just cite ape yg aku ta suke jea . if korang ta suke post nie , aku tak kesah . yg penting korang hepyy . watlekk watfuck =="



No comments:

Post a Comment